План роботи РМО

ПЛАН
2018-2019 навчальний рік
І засідання
Серпень, 2018
1.                Результати діяльності учителів початкової школи за 2017-2018 навчальний рік.
Бондаренко І.Ж. – методист РМК
2.                Організація освітнього процесу у початковій школі у 2018-2019 навчальному році.
Бондаренко І.Ж. – методист РМК
3.                Професійний стандарт вчителя початкової школи.
Бондаренко І.Ж. – методист
4.                Аналіз роботи методичного обєднання учителів у 2017-2018 навчальному році.
Дмитренко І.М. – керівник РМО
5.                Вхідне анкетування.

ІІ засідання
25-26, 29 жовтня, 2018
ІІІ сесія очних тренінгів «Нова українська школа»
1.     Методика компетентнісного навчання шість цеглинок.
Гуркова Т.П. – викладач КЗ «ЗОІППО» ЗОР
2.     Основні аспекти вербального і формувального оцінювання.
Бондаренко І.Ж. – методист РМК
Хмара С.М. – учитель Вільнянської ЗОШ № 1
                3.     Кооперативне навчання.
Бондаренко І.Ж. – методист РМК
Хмара С.М. – учитель Вільнянської ЗОШ № 1
4.     Маніпуляції з предметами на уроках математики.
Бондаренко І.Ж. – методист РМК

                                                  ІІІ засідання
Лютий, 2019
Практичне втілення навчання критичного мислення.
Спостереження і аналіз уроку.
Тищенко Н.М. – учитель Дружелюбівського НВК 
ІV засідання
Квітень, 2019
1.                Педагогіка партнерства. Робота з батьками (з досвіду роботи).
Гречко Н.В. – учитель Тернівського НВК
2.     Інноваційні форми співпраці з батьками (з досвіду роботи).
Денисенко Л.О. – учитель Новогупалівського НВК

2017 - 2018 н.р.
І засідання
(серпень, 2017)
1.                Аналіз роботи РМО за 2016-2017 навчальний рік.
Керівник РМО Дмитренко І.М.
2.      Результативність роботи учителів початкової школи у 2016-2017 навчальному         році.
Методист РМК Бондаренко І.Ж.
3.  Особливості організації навчально-виховного процесу у 2017-2018 н. р.
Керівник РМО Дмитренко І.М.
4.                Нова українська школа: перспективи впровадження.
Методист РМК Бондаренко І.Ж.

ІІ засідання
(зустріч за круглим столом)
Інтегровані у роки у Новій українській школі
(жовтень, 2017)
1.                Сутність інтегрованого навчання.
Вдовенко М.Г. – учитель Семененківського НВК
2.                Ознаки інтегрованого уроку.
Доновська М.С. – учитель Петро-Михайлівської ЗОШ
3.                Особливості стуктури інтегрованого уроку у початковій школі.
Бублик Н.М. – учитель Соколівського НВК
4.                Вимоги до проведення інтегрованого уроку у початкових класах.
Чишко Л..В. – Дніпровська ЗОШ
5.          Майстер-клас: Використання інтеграції навчання у практиці сучасної школи.
Презентація "Використання інтеграції навчання у практиці сучасної школи"Крошена І.С. – учитель Вільнянської ЗОШ І-ІІІ ст.. № 2
6.     Вільне спілкування: Інтегровані чи бінарні уроки. Їх відмінність та схожість.

ІІІ засідання
(учительські посиденьки)
Здоровязбережувальні технології у роботі початкової школи
(січень, 2018)
1.                Формування здоровязбережувальної компетентності молодших школярів.
Скрябікова О.В. – учитель Московського НВК
2.                Особливості навчання учнів в умовах здоровязбережувальної педагогіки.
Хруслова Н.В. – учитель Матвіївського ЗНВК «Всесвіт»
3.                Фіз.хвилинки з елементами Арт-терапії.
Терешко Л.О. – учитель Купріянівського НВК
4.                Практична частина. Нейробіка – гімнастика для мозку.
Бондаренко І.Ж. – методист РМК

IV засідання
(квітень, 2018)
Розвиток мовленнєвої компетентності
1.                Робота над власним усним і письмовим висловлюванням.
Денисенко Л.О. – учитель Новогупалівського НВК
2.                Робота над словниковими словами.
Дмитренко І.М. – керівник РМО, учитель Вільнянської ЗОШ № 3
3.                Розвиток мовленнєвої компетентності (завдання компетентного характеру).

Учасники засідання.

2016 - 2017 н.р.
І засідання
Серпень, 2016
1.     Аналіз роботи РМО за 2015-2016 н.р.
Дмитренко І.М. – керівник РМО
2.     особливості навчально-виховного процесу у 2 класі у 2016-2017 н.р. Рекомендації щодо проведення Першого уроку.
Дмитренко І.М. – керівник РМО
3.     Зміни та доповнення у програмах для 2 класу.
Бородаєнко І.М. – учитель Вільнянської ЗОШ І-ІІІ ст. № 3
4.     Огляд програмово-підручникового забезпечення.
Дмитренко І.М. – керівник РМО
5.     Вхідне анкетування.
Дмитренко І.М. – керівник РМО




ІІ засідання
Жовтень, 2016
Круглий стіл
Інноваційні технології
1.     Перевернутий клас: відмінності від звичайного уроку. Переваги та складності.
Крошена І.С. – учитель Вільнянської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2
2.     6 причин «перевороту» навчання.
Шепко Н.В. – учитель Вільнянської ЗОШ І-ІІІ ст. № 3
3.     Модель навчання «Перевернутий клас».Презентація
Дмитренко І.М. – керівник РМО
4.     Психологічна готовність молодших школярів до самостійного здобуття знань.
 - практичний психолог Вільнянської гімназії «Світоч»


ІІІ засідання
Січень, 2017
Проблемний семінар
Компетентністний урок
1.     Загальнонавчальні компетентності учнів 2 класу.
Кіхтенко А.В. – учитель Солоненського НВК
2.     Розвиток мовленнєвої компетентності учнів.
Тищенко Н.М. – учитель Дружелюбівського НВК
3.     Розвиток математичної компетентності.
Кунінець О.І. – учитель Михайлівського НВК



ІV засідання
Квітень, 2017
1.     Ефективність використання здоровязбережувальних технологій на уроках.
 Васютченко В.В. – учитель Соколівського НВК
2.     Практичні рекомендації застосування здоровязбережувальних технологій.
Пойда М.Ю. – учитель Вільнянської ЗОШ І-ІІІ ст. № 1
3.     Фіз.хвилинки з елементами Арт-терапії.

Терешко Л.О. – учитель Купріянівського НВК


2015 – 2016 н. р.
Методоб’єднання вчителів 1 класів
І засідання
Серпень, 2015

І. Теоретична частина
1) Аналіз роботи вчителів 4-х класів у 2014-2015 н.р.
Дмитренко І.М. – керівник РМО
2) Вікові особливості першокласників.
Пойда М.Ю. – вчитель Вільнянської ЗОШ № 1
3) Молодші школярі як суб’єкт учіння.
Тищенко Н.М. – учитель Дружелюбівського НВК
4) Адаптаційний період навчання у 1 класі.
    Презентація
                            Бондаренко І.Ж., методист РМК.
ІІ. Практична частина
1)                Оцінювання навчальних досягнень учнів 1-го класу.
Крошена І.С. – вчитель Вільнянської ЗОШ № 2
2)                Методичні рекомендації до першого уроку.
Дмитренко І.М. – керівник РМО



         ІІ засідання
25 лютого, 2016
Проблемний семінар
«Формування загальнонавчальних умінь і навичок»

1.                Навчальна діяльність учнів початкової школи.
Дмитренко І.М. – керівник РМО
2.                Дидактичні принципи навчання.
Шабаль М.І. – учитель Вільнянської гімназії «Світоч»
3.                Труднощі навчання учнів 1 класу.
Балаба Г.М. – вчитель Любимівського НВК
4.                Формування уміння вчитися у навчальних програмах.
Шепко Н.В. – учитель Вільнянської ЗОШ № 3
5.                Складності письма й читання в учнів 1 класу.
Терешко Л.О. – учитель Купріянівського НВК
6.                Формування мотивації навчання.
Шкода С.М. – учитель Люцернянського НВК

Педагогічне проектування як засіб становлення і розвитку ключових компетентностей субєктів освітнього процесу.

1. Застосування методу проектів у початковій школі.
Столярова К.С. – вчитель Михайло-Лукашівської ЗОШ
2. Спостереження та обговорення уроку. Мета відвідування: використання проектної технології як засібу розвитку творчих здібностей учнів.
Бородаєнко І.М. – вчитель Вільнянської ЗОШ № 3.






ІІІ засідання
Квітень, 2016
Круглий стіл
«Здоровязбережувальні технології
у практиці початкової школи»
1.     Здоровязбережувальні технології у Стандарті початкової загальної освіти.
Бондаренко І.Ж. – методичт РМК
2.     З досіду роботи (обмін досвідом).
Усі учасники круглого столу


  

План роботи РМО 4-х класів у 2014-2015 н.р.

І засідання
серпень, 2014
1. Аналіз роботи РМО вчителів 3-х класів за 2013-2014 н.р.
Дмитренко І.М. – керівник РМО
2. Результативність роботи вчителів у минулому навчальному році.
Бондаренко І.Ж.-методист РМК
3. Особливості організації навчально-виховного процесу у 4-му класі у 2014-2015н.р.
Дмитренко І.М. – керівник РМО
4. Програмово-підручникове забезпечення навчально-виховного процесу у 4 класі.
Дмитренко І.М. – керівник РМО
Домашнє завдання: опрацювати "Концепція поетапного формування розумових дій" (за П.Я.Гальперіним)


ІІ засідання
20 жовтня, 2014
І. Теоретична частина
1. Причини неуспішності учнів початкової школи.
Презентація "Причини неуспішності учнів"
Презентація "Проект"
Бондаренко І.Ж. – методист РМК
ІІ.Практична частина.
1.Спостереження та обговорення уроку.Мета відвідування: проектна діяльність на уроках у початковій школі.
Презентація до уроку "Материки"
Дмитренко І.М. – вчитель Вільнянської ЗОШ № 3
Робота між засіданнями26 листопада, 2014
Спостереження та обговорення відкритого уроку з основ здоров'я. Мета відвідування:впровадження проектних технологій у навчально-виховний процес.
Никоненко Н.П. – вчитель Вільнянської ЗОШ № 2
ІІІ засідання
18 лютого, 2015
І. Теоретична частина
1. Концепція поетапного формування розумових дій (за П.Я.Гальперіним).
Презентація до виступу  "Концепція поетапного формування розумових дій"
 (за П.Я.Гальперіним).
Бондаренко І.Ж. – методист РМК
ІІ.Практична частина.
1.Спостереження та обговорення уроку.Мета відвідування: Проблемно-пошукової ситуації на уроках як мотиваційний компонент.
Сухонос Л.М. – вчитель Вільнянської ЗОШ № 1

ІV засідання
4 березня, 2015
І. Спостереження та обговорення уроку курсу "Громадянська освіта".
Балаба Г.М. – вчитель Любимівської ЗОШ І-ІІ ст.
ІІ. ДПА-результат роботи вчителя.
Затвердження завдань.

Комментариев нет:

Отправить комментарий