ПЛАН
2018-2019 навчальний рік
І засідання
Серпень, 2018
1.
Результати діяльності учителів початкової школи за 2017-2018 навчальний
рік.
Бондаренко І.Ж. – методист РМК
2.
Організація освітнього процесу у початковій школі у 2018-2019 навчальному
році.
Бондаренко І.Ж. – методист РМК
3.
Професійний стандарт вчителя початкової школи.
Бондаренко І.Ж. – методист
4.
Аналіз роботи методичного об’єднання учителів у 2017-2018 навчальному році.
Дмитренко І.М. – керівник РМО
5.
Вхідне анкетування.
ІІ засідання
25-26, 29
жовтня, 2018
ІІІ
сесія очних тренінгів «Нова українська школа»
1.
Методика компетентнісного навчання шість цеглинок.
Гуркова Т.П. –
викладач КЗ «ЗОІППО» ЗОР
2.
Основні аспекти вербального і формувального оцінювання.
Бондаренко І.Ж. –
методист РМК
Хмара С.М. –
учитель Вільнянської ЗОШ № 1
3.
Кооперативне навчання.
Бондаренко І.Ж. –
методист РМК
Хмара С.М. –
учитель Вільнянської ЗОШ № 1
4.
Маніпуляції з предметами на уроках математики.
ІІІ засідання
Лютий, 2019
Практичне втілення навчання критичного
мислення.
Спостереження і аналіз уроку.
Тищенко Н.М. – учитель Дружелюбівського НВК
ІV засідання
Квітень, 2019
1.
Педагогіка партнерства. Робота з батьками (з досвіду
роботи).
Гречко Н.В. – учитель
Тернівського НВК
2.
Інноваційні форми співпраці з батьками (з досвіду роботи).
Денисенко Л.О. – учитель
Новогупалівського НВК
2017 - 2018 н.р.
І засідання
(серпень, 2017)
1.
Аналіз роботи РМО
за 2016-2017 навчальний рік.
Керівник РМО Дмитренко І.М.
2. Результативність
роботи учителів початкової школи у 2016-2017 навчальному році.
Методист РМК Бондаренко І.Ж.
3. Особливості
організації навчально-виховного процесу у 2017-2018 н. р.
Керівник РМО Дмитренко І.М.
4.
Нова українська
школа: перспективи впровадження.
Методист РМК Бондаренко І.Ж.
ІІ засідання
(зустріч за круглим столом)
Інтегровані у роки у Новій українській школі
(жовтень, 2017)
1.
Сутність
інтегрованого навчання.
Вдовенко М.Г. – учитель Семененківського НВК
2.
Ознаки
інтегрованого уроку.
Доновська М.С. – учитель Петро-Михайлівської ЗОШ
3.
Особливості
стуктури інтегрованого уроку у початковій школі.
Бублик Н.М. – учитель Соколівського НВК
4.
Вимоги до
проведення інтегрованого уроку у початкових класах.
Чишко Л..В. – Дніпровська ЗОШ
5. Майстер-клас:
Використання інтеграції навчання у практиці сучасної школи.
Презентація "Використання інтеграції навчання у практиці сучасної школи"Крошена І.С. – учитель Вільнянської ЗОШ І-ІІІ ст.. № 2
6. Вільне спілкування:
Інтегровані чи бінарні уроки. Їх відмінність та схожість.
ІІІ засідання
(учительські посиденьки)
Здоров’язбережувальні технології у роботі початкової школи
(січень, 2018)
1.
Формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів.
Скрябікова О.В. – учитель Московського НВК
2.
Особливості
навчання учнів в умовах здоров’язбережувальної
педагогіки.
Хруслова Н.В. – учитель Матвіївського ЗНВК «Всесвіт»
3.
Фіз.хвилинки з
елементами Арт-терапії.
Терешко Л.О. – учитель Купріянівського НВК
Бондаренко І.Ж. – методист РМК
IV засідання
(квітень, 2018)
Розвиток мовленнєвої компетентності
1.
Робота над власним
усним і письмовим висловлюванням.
Денисенко Л.О. – учитель Новогупалівського НВК
2.
Робота над
словниковими словами.
Дмитренко І.М. – керівник РМО, учитель Вільнянської ЗОШ № 3
3.
Розвиток
мовленнєвої компетентності (завдання компетентного характеру).
Учасники засідання.
І засідання
Серпень, 2016
1. Аналіз роботи РМО за
2015-2016 н.р.
Дмитренко І.М. – керівник
РМО
2. особливості
навчально-виховного процесу у 2 класі у 2016-2017 н.р. Рекомендації щодо
проведення Першого уроку.
Дмитренко І.М. – керівник
РМО
3. Зміни та доповнення у програмах
для 2 класу.
Бородаєнко І.М. – учитель
Вільнянської ЗОШ І-ІІІ ст. № 3
4. Огляд
програмово-підручникового забезпечення.
Дмитренко І.М. – керівник
РМО
5. Вхідне анкетування.
Дмитренко І.М. – керівник
РМО
ІІ засідання
Жовтень, 2016
Круглий стіл
Інноваційні технології
1. Перевернутий клас:
відмінності від звичайного уроку. Переваги та складності.
Крошена І.С. – учитель
Вільнянської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2
2. 6 причин «перевороту»
навчання.
Шепко Н.В. – учитель
Вільнянської ЗОШ І-ІІІ ст. № 3
3. Модель навчання «Перевернутий
клас».Презентація
Дмитренко І.М. – керівник
РМО
4. Психологічна готовність
молодших школярів до самостійного здобуття знань.
- практичний психолог Вільнянської гімназії
«Світоч»
Відеоролик "Перевернутий" урок
Перевернутий урок. 4 клас природознавство
2 клас "Перевернутий" урок
Мастер клас К. Бугайчука
Вебінар "Как перевернуть класс"
Перевернутий урок. 4 клас природознавство
2 клас "Перевернутий" урок
Мастер клас К. Бугайчука
Вебінар "Как перевернуть класс"
ІІІ засідання
Січень, 2017
Проблемний семінар
Компетентністний урок
1. Загальнонавчальні
компетентності учнів 2 класу.
Кіхтенко А.В. – учитель
Солоненського НВК
2. Розвиток мовленнєвої
компетентності учнів.
Тищенко Н.М. – учитель
Дружелюбівського НВК
3. Розвиток математичної
компетентності.
Кунінець О.І. – учитель
Михайлівського НВК
ІV засідання
Квітень, 2017
1. Ефективність використання
здоров’язбережувальних технологій на
уроках.
Васютченко В.В. – учитель Соколівського НВК
2. Практичні рекомендації
застосування здоров’язбережувальних технологій.
Пойда М.Ю. – учитель
Вільнянської ЗОШ І-ІІІ ст. № 1
3. Фіз.хвилинки з елементами
Арт-терапії.
Терешко Л.О. – учитель
Купріянівського НВК
2015 – 2016 н. р.
Методоб’єднання вчителів 1 класів
І засідання
Серпень, 2015
І. Теоретична частина
1) Аналіз роботи вчителів 4-х класів у 2014-2015 н.р.
Дмитренко І.М. – керівник РМО
2) Вікові особливості першокласників.
Пойда М.Ю. – вчитель Вільнянської
ЗОШ № 1
3) Молодші школярі як суб’єкт учіння.
Тищенко Н.М. – учитель
Дружелюбівського НВК
4) Адаптаційний період навчання у 1 класі.
Презентація
Бондаренко І.Ж.,
методист РМК.
ІІ. Практична частина
1)
Оцінювання навчальних досягнень учнів 1-го класу.
Крошена І.С. – вчитель
Вільнянської ЗОШ № 2
2)
Методичні рекомендації до першого уроку.
Дмитренко І.М. – керівник
РМО
ІІ засідання
25 лютого, 2016
Проблемний семінар
«Формування загальнонавчальних умінь і навичок»
1.
Навчальна діяльність учнів початкової школи.
Дмитренко І.М. – керівник
РМО
2.
Дидактичні принципи навчання.
Шабаль М.І. – учитель
Вільнянської гімназії «Світоч»
3.
Труднощі навчання учнів 1 класу.
Балаба Г.М. – вчитель
Любимівського НВК
4.
Формування уміння вчитися у навчальних програмах.
Шепко Н.В. – учитель
Вільнянської ЗОШ № 3
5.
Складності письма й читання в учнів 1 класу.
Терешко Л.О. – учитель
Купріянівського НВК
6.
Формування мотивації навчання.
Шкода С.М. – учитель
Люцернянського НВК
Педагогічне проектування як засіб становлення і розвитку
ключових компетентностей суб’єктів освітнього процесу.
1. Застосування методу проектів у
початковій школі.
Столярова К.С. – вчитель
Михайло-Лукашівської ЗОШ
2. Спостереження та обговорення
уроку. Мета відвідування: використання проектної технології як засібу розвитку
творчих здібностей учнів.
Бородаєнко І.М. – вчитель
Вільнянської ЗОШ № 3.
ІІІ засідання
Квітень, 2016
Круглий стіл
«Здоров’язбережувальні технології
у практиці початкової школи»
1. Здоров’язбережувальні технології у Стандарті початкової
загальної освіти.
Бондаренко І.Ж. –
методичт РМК
2. З досіду роботи (обмін
досвідом).
Усі учасники круглого
столу
План роботи РМО 4-х класів у 2014-2015 н.р.
І засідання
серпень, 2014
1. Аналіз роботи РМО вчителів 3-х класів за 2013-2014 н.р.
серпень, 2014
1. Аналіз роботи РМО вчителів 3-х класів за 2013-2014 н.р.
Дмитренко І.М. – керівник РМО
2. Результативність роботи вчителів у минулому навчальному році.
Бондаренко І.Ж.-методист РМК
3. Особливості організації навчально-виховного процесу у 4-му класі у 2014-2015н.р.
Дмитренко І.М. – керівник РМО
4. Програмово-підручникове забезпечення навчально-виховного процесу у 4 класі.
Дмитренко І.М. – керівник РМО
Домашнє завдання: опрацювати "Концепція поетапного формування розумових дій" (за П.Я.Гальперіним)
ІІ засідання
20 жовтня, 2014
І. Теоретична частина
1. Причини неуспішності учнів початкової школи.
Презентація "Причини неуспішності учнів"Презентація "Проект"
Бондаренко І.Ж. – методист РМК
ІІ.Практична частина.
1.Спостереження та обговорення уроку.Мета відвідування: проектна діяльність на уроках у початковій школі.
Презентація до уроку "Материки"
Дмитренко І.М. – вчитель Вільнянської ЗОШ № 3
Робота між засіданнями26 листопада, 2014
Спостереження та обговорення відкритого уроку з основ здоров'я. Мета відвідування:впровадження проектних технологій у навчально-виховний процес.
Никоненко Н.П. – вчитель Вільнянської ЗОШ № 2
ІІІ засідання
18 лютого, 2015
І. Теоретична частина
1. Концепція поетапного формування розумових дій (за П.Я.Гальперіним).
Бондаренко І.Ж. – методист РМК
ІІ.Практична частина.
1.Спостереження та обговорення уроку.Мета відвідування: Проблемно-пошукової ситуації на уроках як мотиваційний компонент.
1.Спостереження та обговорення уроку.Мета відвідування: Проблемно-пошукової ситуації на уроках як мотиваційний компонент.
Сухонос Л.М. – вчитель Вільнянської ЗОШ № 1
ІV засідання
4 березня, 2015
І. Спостереження та обговорення уроку курсу "Громадянська освіта".
Балаба Г.М. – вчитель Любимівської ЗОШ І-ІІ ст.
ІІ. ДПА-результат роботи вчителя.
Затвердження завдань.
Затвердження завдань.
Комментариев нет:
Отправить комментарий