понедельник, 16 мая 2022 г.
Діти з різними мовно-культурними особливостями. Як не допустити конфлікту? Відеолекція психолога
Державна служба якості освіти у співпраці з ініціативою «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe), підготували серію відеолекцій про те, як педагогам працювати в умовах війни.
Як педагогу організувати конструктивну роботу в класі, де є діти з різними мовно-культурними особливостями та як адаптувати до роботи у класі дітей, які недостатньо добре володіють розмовною українською мовою? Психологиня Анна Ленчовська дає поради вчителям щодо підбору завдань та поступового введення у освітній процес таких дітей, як їх підтримати та як знайти спільне на противагу відмінному.
Серія відеолекцій складається з 11 тем, у яких психологи-практики, гештальт-терапевти, які працюють із травмами війни з 2014 року, дають відповіді на питання, як:
проводити уроки під час війни;
говорити з дітьми про війну та її новини;
допомогти дитині пережити втрату;
допомогти учням розуміти і виражати свої емоції;
створити безпечний простір на онлайн-уроці;
не допустити на уроці конфлікту.
Відео створене для Державної служби якості освіти України в межах ініціативи «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe). «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.
Більше відео з порадами психологів за посиланням https://bit.ly/3Kzw4oz
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий